piątek, 31 lipca 2015

Etui

Uwielbiam gadżety :) A już zwłaszcza te praktyczne ! 

Kiedy zakupiłam nowy telefon postanowiłam o niego zadbać a dokładnie o to aby za szybko się nie porysował. Dlatego też zakupiłam na www.allegro.pl  przezroczystą naklejkę na ekran oraz etui odpowiednie dla mojego telefonu. A dokładnie etui / portfel. Teraz mam wspaniałe rozwiązanie aby szybko wyskoczyć z pracy do sklepu :) Nie muszę już brać ze sobą portfela i telefonu (co za tym idzie nie muszę pilnować dwóch rzeczy) tylko chowam kartę do etui telefonu i wszystko mam w jednym miejscu i pod ręką :) Nie dość, że jest to proste rozwiązanie to jeszcze nie takie kosztowne, ponieważ za etui do mojego telefonu dałam około 23,90 zł + KW






Dodatkowym przydatnym gadżetem jest etui na słuchawki. Rewelacja! Odkąd go zakupiłam mogę bez problemu odnaleźć słuchawki w torbie i nie są już poplątane :) To malutkie etui zakupiłam w NETTO http://www.netto.pl/  Nie pamiętam dokładnie ceny ale kosztował w granicach 5-9 zł 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz