poniedziałek, 5 października 2015

Szuflada z ozdobami

Oto moja szuflada z ozdobami do pakowania prezentów, ozdabiania kartek itp. 

W szufladzie umieściłam materiałowy organizer zakupiony w Biedronce  a w nim pełno ozdób, które w większości zostały zakupione w sklepach typu "Wszystko po 4 zł"

W innym poście pokazałam moje pudełko z kartkami do wykonania zaproszeń itp - dostępny TUTAJ 


Moja szuflada z ozdobami - zdjęcie wyżej.


Filcowe ozdoby / naklejki - zdjęcie wyżej.


Samoprzylepne ozdobne naklejki, które wykorzystuje do zaproszeń / kartek. 
Kolorowe sznurki, które wykorzystuje do ozdabiania np. butelek, słoików, świeczek - zdjęcie wyżej.


Kolorowe wstążki, które w większości wykorzystuje do pakowania prezentów.
Samoprzylepne, ozdobne taśmy, które można wykorzystać np. do ozdoby kartek / zaproszeń itp. - zdjęcie wyżej.


Ozdobne pudełka zakupione w "chińskim sklepie" za tzw grosze, w których trzymam wycięte przeze mnie lub przy pomocy ozdobnych dziurkaczy ozdobne naklejki - zdjęcie wyżej. 


Ozdobne kokardki i serduszka z brokatami - zakupione w sklepach typu "Wszystko po 4 zł" - zdjęcie wyżej. Można je wykorzystać do robienia kartek i zaproszeń.


Ozdoby / jajka Wielkanocne oraz żelowe brokaty - zakupione w sklepach typu "Wszystko po 4 zł" - zdjęcie wyżej.


Samoprzylepne uśmieszki oraz ozdobne kółeczka - do wykorzystania przy robieniu kartek / zaproszeń itp. - zdjęcie wyżej. 


Kolorowe kokardki przydatne przy pakowaniu prezentów.
Naklejki na  świąteczne prezenty - zakupione w Batterwere - zdjęcie wyżej. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz