sobota, 14 stycznia 2017

Białe skrzynie

W ostatnim poście wspominałam Wam o małej rewolucji jaką robię w moim domku. 
1 etap jaki udało mi się zrealizować to porządek w pięknej starej szafie, którą uwielbiam! 
Brakowało mi w niej półek, jednakże nie chciałam ingerować w jej naturalność i dlatego też zrezygnowałam z półek na zamówienie, które wymagają wiercenia itp. 
Dlatego też zakupiłam na allegro piękne białe skrzynie, które służą mi jako długo wyczekiwane półki.
Posprzątałam cały bałagan znajdujący się w szafie, poukładałam skrzynie a w nich ręczniki i pościele. Teraz wszystko mam w jednym miejscu :) A i efekt końcowy baaaardzo mi się podoba :) Ależ jestem zadowolona z tego co zrobiłam :) :) :) :) 

A Wam jak się podoba?   


                                                      Za skrzynie zapłaciłam 15 zł / szt. 













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz