poniedziałek, 9 stycznia 2017

Stara ramka

Ostatnio staram się trochę pozmieniać w moim domu: nowa komoda, wyposażenie do szafy (koszyki, dodatkowe półki, pudełka do segregacji itp.), zmiany w ustawieniach w kuchni i wiele innych. 
Niestety wszystko zajmuje mi dużo czasu ponieważ pochłania to sporo funduszy.... ale jestem dobrej myśli  i niedługo zaprezentuje Wam drobne zmiany jakie już udało mi się zrealizować :) 

A tym czasem.... Przez aktualny brak miejsca na trzymanie biżuterii - a głównie naszyjników / wisiorków musiała wymyślić dla nich zastępczy wieszaczek. 

Wykorzystałam do tego starą, nieużywaną ramę po obrazie :) 

Efekt końcowy bardzo mi się spodobał i zastanawiam się na jego dłuższym zastosowaniem :) 
Jak uważacie?  





W innym poście pokazałam Wam też moje pudełeczko do przechowywania pierścionków klik 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz