czwartek, 20 lipca 2017

Stolik ze skrzynki

W innym poście wspominałam Wam o zakupie białych skrzyń oraz o ich zastosowaniu TUTAJ 
Tym razem chce Wam pokazać możliwość wykorzystania białej skrzyni z dodatkową półką jako mini stolik przy kanapie :) Nie mam w pokoju za dużo miejsca na taki stolik przy kanapie dlatego też zakupiłam białą skrzynię z półką na allegro i dzięki temu mogę siedząc wieczorem na kanapie i odpoczywając postawić na niej kawę, herbatę lub lampkę wina oraz przekąski. Dodatkowo na półkach leżą kocyki, które przydają się w chłodne wieczory, czasopisma, krzyżówki, podkładki pod szklanki oraz pudełko z lakierami do paznokci - w ten sposób wszystko mam pod ręką. 








Przekąski, zwłaszcza te sypkie lubię trzymać w pięknych doniczkach z dołączoną podstawką.  Uważam, że bardzo ładnie się prezentują jako miseczki na przekąski, a dzięki temu obalam mit, że doniczki służą tylko do kwiatków hihi :) 
Dodatkowo dzięki dołączonej podstawce do doniczek, można całość łatwo przenieść w inne miejsce - jeśli oczywiście zajdzie taka potrzeba :) 
Ten zestaw mini doniczek zakupiłam w Biedronce :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz