wtorek, 20 marca 2018

Mały, ozdobny słoik

Hej, hej :) W tym poście chce Wam pokazać jak można wykorzystać mały słoiczek po jogurcie z Biedronki.

Jest wiele możliwości do zastosowania małego słoiczka: można zrobić z niego świeczniki, doniczki na sadzonki, podawać w nim małe jogurtowe (i nie tylko) potrawy, trzymać w nim długopisy, kredki, mazaki, wykałaczki, przekąski, przyprawy (tu bardziej przyda się słoiczek z zakrętką), guziczki, gwoździki itp. Ja pokaże Wam kilka moich pomysłów, które już zrealizowałam. 



Jeden słoiczek wykorzystałam w łazience - stoi na półce i przechowuje w nim błyszczyki, pomadki, perfumetki itp rzeczy. Taki słoiczek można również wykorzystać w łazience do trzymania w nim patyczków kosmetycznych :) 


Drugim miejscem, w którym wykorzystałam ten słoiczek jest kuchnia - trzymam w nim małe sztućce mojej córeczki :) Tego słoiczka nie ozdabiałam, ponieważ ma częsty kontakt z wodą i ozdobny uległy by szybkiemu odklejeniu. 


Kolejne miejsce gdzie trzymam ozdobny słoiczek to komoda z rzeczami mojej córci. Zakupiłam na AliExpress wielką torbę kolorowych gumeczek do włosów. Aby mieć je pod ręką do codziennego użytku postanowiłam wykorzystać do tego właśnie ten mały słoiczek :) Ozdobiłam go za pomocą kolorowej wstążki i samoprzylepnej naklejki dekoracyjnej. 








Jestem pewna, że jeszcze nie raz wykorzystam ten mały słoiczek do moich potrzeb. A już na pewno będę miałam kolejną frajdę z jego ozdobienia :) 

A Wy jakie macie pomysły na zastosowanie tak małych słoiczków? 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz