piątek, 11 maja 2018

Trójkątna girlanda

Girlanda to świetny element dekoracyjny, który ozdobi miejsce każdej imprezy :) Może występować w formie kwiatów, liści, owoców oraz w formie papierowej lub z bibuły.

W związku z tym, że zbliża się impreza urodzinowa mojej córeczki, postanowiłam wykonać ozdobną girlandę własnoręcznie. A, że impreza ta odbędzie się w plenerze w formie dużego, rodzinnego grilla, to taki ozdobny element będzie miłym dopełnieniem scenerii :)

Do wykonania girlandy chciałam użyć kolorowego papieru w trzech różnych kolorach. Ale szukając go, wykopałam w moich papierach ładny, fioletowy papier w kropki, w który kiedyś był zapakowany jakiś prezent. Papier złożyłam w kostkę i czekał na swoją kolej aż znajdę dla niego zastosowanie hihi :) No i się doczekał, ponieważ to właśnie z niego wykonałam moje recyklingowe girlandy. 

Do usztywnienia girlandy potrzebowałam tekturki. Wykorzystałam starą torbę prezentową, w którą kiedyś był zapakowany prezent. Każdy z nas posiada w domu kilka torebek pakowych do kolejnego wykorzystania, dlatego najlepiej jest w takiej sytuacji wybrać torbę z logo jakiejś firmy (dotyczącą np. perfum, biżuterii, ubrania), ponieważ wiemy, że ciężko będzie nam zapakować w nią coś innego niż rzecz związaną z daną torebką i jej firmą. 

Potrzebne były dodatkowo:
* nożyczki
* dziurkacz
* taśma dwustronna
* kolorowy sznurek 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz