poniedziałek, 14 maja 2018

Upominki dla gości

Hej, hej :) Za mną weekend pełen wrażeń i atrakcji... Czemu? A temu, że odbyły się pierwsze (bardzo ważne dla mnie) urodziny mojej córeczki 😍 Jak już wspomniałam we wcześniejszym poście, z tej oto okazji zorganizowaliśmy wielkiego grilla dla rodziny i przyjaciół. Pogoda dopisała nam wspaniała, także wszystko odbyło się zgodnie z planem. 

A teraz o upominkach dla gości... Chodzi o to, że nasi przybyli goście to nie tylko starszaki ale i też oczywiście dzieciaki :) I to właśnie dla nich przygotowałam po małych upominkach, tak aby każdemu w pewien sposób było milej i słodziej hihi. Wiadomo - dzieci uwielbiają niespodzianki, nawet w najmniejszej formie. A jeśli dodatkowo są one ciekawie zapakowane to uśmiech i ciekawość pojawia się na buzi natychmiastowo :)  

A oto moje drobne upominki dla najmłodszych gości :)





W każdej torebeczce znajdowały się trzy paczuszki kolorowych żelek (w Lidlu zakupiłam wielką pakę słodkowi, w której znajdowały się małe paczuszki z żelkami).
A te małe i urocze torebeczki zakupiłam na AlieExpress.

A Wy jakie macie pomysły na drobne upominki dla swoich najmłodszych gości? :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz