piątek, 19 lipca 2019

Skrzynki po jabłkach

Oj dawno mnie tutaj nie było... niestety przy małym dziecku mam mniej czasu na pisanie i publikacje moich pomysłów. Mimo to na bieżąco staram się robić zdjęcia nowych rzeczy, które wykonałam i dodawać je tutaj w wolnej chwili. 
Domyślam się, że mało kto tutaj zagląda, ponieważ nigdzie się nie reklamuje / nie ogłaszam. Aktualnie traktuje bloga jako dziennik, w którym umieszczam wszystkie moje pomysły, tak aby nigdzie nie zniknęły i abym kiedyś mogła pokazać je córce i pochwalić się tym co zrobiłam, tak aby była ze mnie dumna i powiedziała "Mamo Ty to masz super pomysły". No albo coś w tym rodzaju :)

A teraz pokażę mój kolejny pomysł na wykorzystanie skrzynek po jabłkach. 

  • Kiedyś białe skrzynie wykorzystałam jako półki w szafie i pokazałam je tutaj  (nadal świetnie się sprawdzają)
  • Skrzynki wykorzystałam również w kuchni tutaj
  • Później pojawiły się w przedpokoju jako półki na buty tutaj

A teraz te same surowe skrzynki po jabłkach pomalowałam na szaro, tak aby stały się półkami na zabawki w pokoju dziecięcym. 
Jest to tzw. pokój zabaw mojej córki. Jest jeszcze malutka i razem dzielimy sypialnie, ale ten pokój kiedyś stanie się jej pokojem do spania i nauki :) Ale tymczasowo ma tam zbiór zabawek i spędzamy w nim wolne chwile :) No ale oczywiście zabawki też potrzebują jakiegoś miejsca, dlatego też aby nie wydawać pieniędzy na meble, które byłyby "tymczasowe" to zrobiłam je właśnie z w/w skrzynek. 
Potraktowałam je papierem ściernym tak aby nie były ostre i nie pokaleczyły małych rączek. Następnie nałożyłam szarą farbę - wykorzystałam poleconą mi w sklepie farbę firmy Jedynka -  drewno i metal. Jak dla mnie efekt wyszedł zadowalający :) Nie ma nie miłego zapachu i bez problemu można ją doczyścić. 

A oto efekt po pomalowaniu:











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz