czwartek, 5 marca 2020

Skrócone spodnie


Moje dwie wersje skrócenia spodni :)

Najpierw zajęłam się starymi, czarnymi spodniami, które już dawno przetarły się pod kolanami. Skróciłam je na przykładzie letnich, krótkich spodenek.
Końcówki poszarpałam i poprzecierałam przy użyciu tarki. Przetarcia dodałam też w niektórych miejscach spodenek (np. na kieszeniach).






Druga wersja skróconych przeze mnie spodni.

Nabyłam od znajomej długie jeansy z ozdobnymi nogawkami... niestety układały się beznadziejnie.. Tak jak widać na zdjęciu poniżej - nogawki przekręcały się na boki... Postanowiłam je obciąć i wywinąć, uzyskując krótsze i nowsze spodnie :)

Te ozdobne nogawki zostawiłam, ponieważ myślę, że i na nie znajdę jakieś zastosowanie... np. można doszyć do nich ekspres i otrzymać futerał, portfelik, mini kosmetyczkę... coś się wymyśli :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz