czwartek, 20 sierpnia 2015

Muszle, muszelki

Zazwyczaj zdarza się tak, że osoby wyjeżdżające na urlop nad morze - przywożą z powrotem pełno muszli. I w ten sposób do domu trafiają np. małe muszelki wyłowione z morza oraz większe i piękniejsze muszle zakupione na straganach, których nad morzem jest mnóstwo.

Tylko później pojawia się pytanie - co z nimi zrobić, gdzie je schować, gdzie je postawić itd.

Ja również jestem w posiadaniu ozdobnych muszli, które zakupiłam kilka lat temu będąc nad Polskim morzem. Postanowiłam zrobić z nich dekorację do łazienki.... i nie tylko :)
Umieściłam na nich świeczki, olejki do kąpieli w różnych kształtach i kolorach oraz kulki z solą do kąpieli. W ten oto sposób muszle pełnią nie tylko funkcje dekoracyjną moich półek ale też praktyczną ;)

Oto moje propozycje :) 












A Wy jakie macie pomysły na wykorzystanie muszli? :) 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz