piątek, 14 sierpnia 2015

Wesele, kartka + wino

Jak już pisałam tutaj - w tym roku przypadł mi zaszczyt bycia świadkową :)
Ślub + wesele - o rany... chyba stresuje się podwójnie (za mnie i za młodą) Ale damy rade!!!! :) 

Jak zawsze postanowiłam sama zrobić kartkę z życzeniami. 
W związku z tym, że zaproszenie miało motyw z balonami (długo szukałyśmy z Młodą czegoś odpowiedniego), dlatego też postanowiłam że i kartka będzie mieć jakiś akcept z balonami - serduszkami :) 


Przygotowałam potrzebne mi wzory, które później wydrukowałam na białych i czerwonych kartkach oraz na papierze samoprzylepnym:


Na stronie głównej - cienkopisem odrysowałam wzór Młodej Pary, którą wydrukowałam z internetu: 


Następnie dodałam balony w kształcie serduszek (tu przydała się taśma dwustronna oraz cieniutki filc, który można zastąpić gąbeczką):



I na koniec dodałam życzenia, które wcześniej przygotowałam i wydrukowałam na papierze samoprzylepnym: 



A tak wygląda zestawienie kartki i zaproszenia  :) 


Oczywiście nie zapomniałam o ozdobieniu pieniążków, które dołączam do kartki: 


A tak wygląda zapakowana kartka:


Prośba młodych - wino zamiast kwiatów (wg mnie wino, zdrapki itp to dużo lepsza opcja niż kwiaty, które zaraz zwiędną i trzeba będzie je wyrzucić)















1 komentarz:

  1. Bardzo ładnie. Uwielbiam coś orginalnego. :)

    Zapraszam do mnie,będę wdzięczna za poklikanie. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/08/wspopraca_13.html

    OdpowiedzUsuń