poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Paznokcie #5

Kolejna odsłona letnich wzorków na paznokciach :) 

Tym razem użyłam lakierów z AVON - szczerze odradzam lakiery tej firmy.

Aby pokryć żółty kolor na paznokciach musiałam nałożyć 3 warstwy lakieru. Dodatkowo lakier  długo wysycha i bardzo krótko trzyma się na paznokciach (góra 2 dni).

 W sumie to wszystkie lakiery jakie zakupiłam z AVON (czyli około 4 sztuk) zawsze nie spełniały moich oczekiwań. Wszystkie trzymały się bardzo krótko (przy pracy biurowej to nawet 1,5 dnia). Rysowały kartki papieru, także zawsze ubrudziłam jakieś dokumenty. 
Dlatego też poprzestałam na 4 sztukach lakierów zakupionych w AVON i nigdy więcej nie kupię - szkoda pieniędzy. 

A to że w realu wyglądały inaczej niż w katalogu to już nie muszę dodać :) 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz