wtorek, 11 sierpnia 2015

Pakowanie prezentów #1

Czyż nie prawdą jest, że prezenty pakowane w papier sprawiają więcej radości niż te włożone do ozdobnych torebek? Według mnie właśnie tak zapakowane prezenty wyglądają dużo lepiej a możliwość rozrywania papieru / foli daje wiele frajdy.

Osobiście uwielbiam pakować prezenty - kombinować z nowymi ozdobnikami :) 

Oto kilka propozycji pakowania: 

  • Puzzle - Gustav Klimt "Pocałunek" jeden z obrazów uwielbiany przeze mnie i moją przyjaciółkę Edytę. Dlatego też z okazji jej imienin postanowiłam sprawić nam obu niespodziankę i zakupić dla każdej "Pocałunek" w formie puzzli :) Nie dość, że nabyłyśmy "obraz" to jeszcze udało się zająć czas w nudne i deszczowe wieczory :) 



Moje puzzle już zostały ułożone, włożone w antyramę i powieszone na ścianie. 



Kiedyś nawet zrobiłyśmy z Edytą (z jej udziałem) pastisz tego wspaniałego obrazu - oto efekt:


Więcej na mojej oficjalnej stronie http://joannagozdzik.pl/fotografia/pocalunek/ 

  • W maju odbyła się komunia Mojego Chrześniaka Kima i jego Siostry Sonii. Prócz prezentów w formie biżuterii i zegarka, postanowiłam upamiętnić tę uroczystość w formie zdjęć i pięknego, drewnianego albumu zakupionego na www.allegro.pl




Zdjęcia z Komunii dostępne są na mojej oficjalnej stronie  http://joannagozdzik.pl/fotografia/komunia/ 

  • Prezenty zapakowane na wieczór Panieński, o którym pisałam TUTAJ



2 komentarze:

  1. oj ale te puzzle pocałunek musi sie trudno układać ;P

    OdpowiedzUsuń