wtorek, 25 sierpnia 2015

Szafka na podwórko

Kiedy na dworze jest ładna pogoda to uwielbiamy z Rodzinom spędzać czas na podwórku! 
A już zwłaszcza kiedy jest na nim pięknie i kolorowo :) 


Siedząc sobie rozleniwieni na podwórku nie chce nam się ciągle wchodzić do domu po szklanki, talerzyki itp. Dlatego wtedy świetnie sprawdzają się akcesoria jednorazowe, które są pod ręką. 
Jednakże takie rzeczy też trzeba gdzieś przechowywać aby się nie kurzyły i nie zmokły w razie deszczu. Dlatego na początku lata zrobiłam małą skrzyneczkę, w której znajdują się kubki, małe łyżeczki, słomki, widelczyki, mały słoiczek z cukrem, serwetki itd. 
Jednakże dla mnie to było za mało :) Postanowiłam znieść ze strychu starą, nie używaną szafkę, pomalować ją i oto jest! Moja piękna podwórkowa szafka :) Teraz mamy gdzie przechowywać potrzebne rzeczy: w/w skrzynka z artykułami jednorazowymi, obrusiki, świeczki, mokre chusteczki do przecierania stołu itd. 

Przy malowaniu szafki pomagał mi mój ukochany Dziadziuś i Rafał. 

A oto efekty naszej pracy :) 









Jeszcze tylko pozostało mi ozdobienie szafki wazonami i kwiatami.
 A najbardziej marzy mi się skrzyneczka ze świeżymi ziołami :) ale to już raczej w następne lato,... 

A Wy jakie macie pomysły na udekorowanie takiej szafki? :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz