sobota, 8 sierpnia 2015

Zaproszenia

Bardzo lubię sama robić zaproszenia oraz inne kartki okolicznościowe :) 
Wiem, że nie jestem w tym najlepsza, gdyż wszystkiego uczę się sama i nie zawsze wygląda to tak jak powinno ale i tak mam satysfakcję zrobienia czegoś SAMA :)
A już zwłaszcza jest mi miło gdy obdarowana osoba jest zadowolona z efektu mojej pracy :)

Oto kilka kartek, które ostatnio miałam okazję zrobić: 
  1. Zaproszenia na 8 urodziny mojej Siostry Julki (już trzeci rok z rzędu robię dla niej zaproszenia)

  2. Zaproszenie do Restauracji Advena na romantyczną kolację we dwoje, dane w prezencie z okazji 20-lecia ślubu Joli i Sławka - ach jaka była ich radość! Zwłaszcza już po wizycie na tej kolacji! Naprawdę polecam Advene (http://www.restauracjaadvena.eu/) - mają tam przepyszne jedzenie i miłą atmosferę. Nasi jubilaci mieli prócz pysznego jedzenia zagwarantowaną obsługę, butelkę wina, przystrojenie stołu oraz romantyczną atmosferę :) Z tego co Jola i Sławek opowiadali po tej kolacji to inni goście restauracji patrzyli na nich z lekką zazdrością hihi :) 


  3. Zaproszenia na 80 urodziny mojego Dziadka - z okazji 80 urodzin postanowiliśmy z Rodziną zrobić Dziadkowi imprezę niespodziankę! Zaprosiliśmy najbliższych znajomych Dziadka na niedzielną kolację do Restauracji Wodnik na Przystani - wybraliśmy to miejsce ze względu na Dzieci, które będą mogły w każdej chwili wyjść na zewnątrz i pobawić się na dworze i placu zabaw dostępnym na Przystani. Praktycznie wszyscy goście potwierdzili swoją obecność także już nie mogę się doczekać reakcji Dziadka kiedy to zabierzemy go na niedzielny obiad a na miejscu się okaże że są tam jego znajomi i najbliższa rodzina :) Mam nadzieję, że będzie miło zaskoczony! :) 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz