środa, 12 sierpnia 2015

Pudełko na buty

Jedni mają bzika na punkcie torebek a drudzy na punkcie butów - ja zaliczam się do tych drugich :) UWIELBIAM BUTY! Zazwyczaj staram się dbać o nie używając impregnatów, past, pianek itp. Dodatkowo trzymam moje buty w pudełkach (najlepiej oryginalnie zapakowane).

Jednakże nie we wszystkich sklepach dają pudełka do butów i dlatego też kupiłam na http://allegro.pl/ przezroczyste pudełka tak aby buty bez opakowanie się nie niszczyły (przykładowe zdjęcie poniżej) jednakże nie do końca jestem z nich zadowolona. Ciężko się je składało mimo że były składane / wsuwane to musiałam użyć super glue. Później te pudełka stały się trudne w użytkowaniu. Możliwe że po prostu zakupiłam zły model :) 


Jednakże nie byłam bym sobą gdym sama czegoś nie wymyśliła :) 
Zamarzyły mi się pudełka oklejone w stare gazety! Znalazłam w internecie wzór gazety, która spełniał moje oczekiwania i przerobiłam ją po swojemu - zdjęcie poniżej.


Postanowiłam wykorzystać to, że moja drukarka Brother ma tanie tusze i są do niej dostępne najróżniejsze rodzaje papierów :) Dlatego też zakupiłam papiery samoprzylepne i podrukowałam na nich przygotowany przeze mnie szablon starej gazety. 


A oto efekt końcowy! 
Moje piękne pudełka na buty :) 




Oczywiście nigdy nie należy zapominać o tym aby schować do pudełka paragon oraz zapasowe fleki, które mogą się kiedyś przydać :) 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz